SLUNCE VODA - ZDRAVÍ DODÁ!

Bylo moc fajn si vyslechnout návrhy ostatních, i když se to lehce protáhlo, stálo to za to.

 Nesmírně mě baví, že máme každý naprosto diametrálně rozdílný pohled na to, jak by naše návrhy měly fungovat a vypadat.  Při prezentacích jsem si hrál s představami, jak bych se v každém jednom projektu cítil a jak by mi na ostrov zapadal.


                              Inu, k mému návrhu..


Jako další krok, kterým se ve svém návrhu vydám, jsem si vybral zaměření na detail, materiály, barvy a práci s hmotou archetypálního domku se sedlovou střechou.

Jak jsem již při prezentaci zmínil, chci zachovat realizovatelnost návrhu, odpovídající volbu materiálu a i odkaz na tradici (nejen) pražských vodáren.



zde přikládám mou krátkou prezentaci / KOLÁŽ



přemýšlel jsem, jak vyřešit světlo v bufetu. Tím myslím světlo hned pod krovem v "druhém patře"





Poslední otevřená stříška je přesně to, jak si přestavuji část sprch a kabinek v druhé budově mého návrhu




práce s materiálem, toto jsou lázně v Dachově. Barevná kombinace mi přijde dost silná a vizuálně pasující k duchu plovárny. Dokážu si ji představit v mém návrhu.




Komentáře