MODELOVÁNÍ x AXOŠKA

 

MODELOVÁNÍ 



Jak já, tak Vendy s Luckou jsme si vybrali při přerozdělování velmi podobné baráky. Proto jsme se shodli na společné spolupráci. Dohromady jsme  měli 5 budov, z toho dvě se lišily v šířce, to jsme nepovažovali za velkou komplikaci.
 Udělali jsme si šablonu na okna a systematicky vyřezávali jednotlivé "komponenty" krát pět.









Jako dobře organizovaná manufaktura jsme jeden 
polystyrén měřil, druhý řezal a třetí lepil k sobě.
Největší problém nám udělala asi střecha, která se skládá
 ze dvou různých části, kdy každá měla jiný sklon. ¨
Nakonec se naše hypotéza, že se nám ve třech povede 
udělat pět podobných baráků "raz dva" nepotvrdila.
 Zato se ze mě po pěti úspěšných vylévání forem stal odborník přes sádru.





KRESLENÍ AXOŠKY

 


U kreslení axošky jsem si vzal opět o něco málo větší sousto. Práce mě ale bavila a výsledek podle mě vypadá vážně skvěle. Tímto bych rád poděkoval @sofya @ulyana a @špetys , kteří mi ochotně pomohli.

Také bych vás rád poprosil o zpětnou vazbu co se týče barvy vozovky v axošce.
Přikládám zde jednotlivé varianty.   --->>








Komentáře